"Salam 1 Persetiaan" dari PPM Besut ... Akta Parlimen Malaysia No. 38 (1968) dengan pindaan No. 143 (1974) dan No. 409 (1989). Semoga dengan wujudnya blog ini akan memberikan satu sumber rujukan kepada semua Ahli Pengakap dan Pemimpin Pengakap dari semua unit (PKK,PM,PR,PK,PL,PU). Sila email kepada kami laman web anda untuk dibina pautannya ke web anda... Penyelaras Weblog Pengakap Daerah Besut ...Cg Mat di-IPG Kampus Sultan Mizan :019-9339722 atau ppmterengganu@gmail.com.

Selasa, 22 Disember 2009

Jambori Jubli Perak Kem Tengku Mahkota Bandar Jengka


Pihak Pengurusan Kem Tengku Mahkota Bandar Jengka akan mengadakan Jambori Jubli Perak sebagai memperingati pembukaan kem ini. Jambori ini akan diadakan pada ketetapan seperti berikut:

Tarikh : 5 - 10 Jun 2010
Tempat : Kem Tengku Mahkota, Bandar Jengka, Pahang Darul Makmur
Pendaftaran bermula :
Jam 2.00 ptg pada 5 Jun 2010

Sehubungan itu pihak pengurusan kem mengalu-alukan penyertaan dari pasukan pengakap seluruh negara. Pasukan yang berikut untuk menyertai jambori ini boleh menghubungi pengurusan kem melalui emel seperti berikut :

jengka.scouts@gmail.com
admin@jengkascouts.com

Di samping itu kami juga memerlukan para sukarelawan untuk berkhidmat di sepanjang jambori tersebut. Kepada yang berminat untuk bertugas sila hubungi kami di emel di atas.

Dipetik dari laman:

http://jengkascouts.com/joomla/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jadual Waktu Solat Daerah Besut & Setiu...

Hari Kelepasan Umum bagi Warga Terengganu Tahun 2010